"פרח במדבר": עדי אולמנסקי בסינגל וקליפ חדש

"אני קולטת שאני לא באמת צריכה או חייבת שום דבר אחר חוץ מאת עצמי ואת האהבה העצמית שלי": הזמרת והיוצרת עדי אולמנסקי הוציאה לפני כחודש את אלבום הבכורה שלה בעברית ("2 בלילה") שזכה לתגובות נלהבות וצבר עד כה למעלה ממיליון האזנות בשירותי הסטרימינג • אחד השירים הבולטים באלבום הוא "פרח במדבר", שיר פופ עדין בסגנון לטיני שנכנס לפלייליסט יום הנחשק של גלגל"צ בטרם יציאתו כסינגל רשמי, עד עכשיו • אל תפספסו

שתפו:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב twitter
עדי אולמנסקי
צילום: עידן דמארי, אביב לוסקי

לפני כחודש שחררה עדי אולמנסקי את אלבום הבכורה שלה בעברית "2 בלילה", אלבום קונספט שבו עדי מתארחת בתחנת רדיו דמיונית עם שדרן מנומנם למדי שבה היא מספרת את הדברים שעוברים עליה ועל דור ה-Y.

התגובות והביקורות מחבקות מקיר אל קיר ותוך פחות מחודש האלבום צבר מעל למיליון האזנות בכל פלטפורמות הסטרימינג, מתוכן כחצי מיליון רק בספוטיפיי, כולל כניסה למצעד שאזם ישראל בפעם השנייה השנה.

מיד עם צאת האלבום התבלט במיוחד הצלחתו של "פרח במדבר" שזוכה לביקורות נלהבות מהקהל, לצד קליפ מפתיע של עדי שמלווה את השיר, וצולם בפונדק דרכים ביריחו. בגלגל"צ הוחלט להכניס את השיר לפלייליסט יום בעקבות תגובות השטח אליו עוד לפני יציאתו כסינגל רשמי.

"פרח במדבר" הוא אחד השירים הקלילים והכיפיים ביותר שעדי כתבה והלחינה באלבום, המילים הקלילות הן סיפורה של אישה שאחרי "מסע ארוך" מבינה שהאושר שלנו לא תלוי בגורמים חיצוניים – כשיש לנו את עצמינו, אנחנו לא צריכים שום דבר. השיר מוגש בהפקת פופ עדין בסגנון לטיני, בהפקתו של ערן גולדברג.

עדי אולמנסקי: "פרח במדבר הוא שיר על השלמה והבנה מעמיקה שכל הכוח שלי כבר כאן וכל העולם כולו נמצא כבר בתוכי. ההבנה הזאת משחררת ומרפאת את כל הצרכים החיצוניים ומאפשרת שקט, להנות בקלילות מהשאר, כי אני קולטת שאני לא באמת צריכה או חייבת שום דבר אחר חוץ מאת עצמי ואת האהבה העצמית שלי."

מה אתם חושבים על הכתבה?

עוד חדשות

פופולרי

הירשמו לניוזלטר

פרגנו בלייק

תפריט נגישות

מועדון ישראלה

הצטרפו לאלפי האנשים שכבר נהנים!

הנחות על הופעות, מבצעים מיוחדים ועדכונים שוטפים על עולם המוסיקה

עדיין לא איתנו?

הצטרפו לאלפים שכבר רשומים ונהנים מהטבות והופעות במחירים מיוחדים לחברי ישראלה

הצטרפו עכשיו למועדון החברים שלנו