"לפעמים": ענבר זיגדון בסינגל חדש

ענבר זיגדון הוחתמה בלייבל "ארומה מיוזיק" בגיל 24 ולא מעט יוצרים וגורמים בתעשייה כבר הבחינו בכישרון שלה • שלוש שנים חלפו מאז הוציאה את סינגל הבכורה שלה ("יש לי למה לחכות") וכעת מוציאה סינגל חדש בשם "לפעמים" • כל הפרטים

שתפו:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב twitter
צילום עטיפה: ז׳אן כהן

אם השם ענבר זיגדון עדיין לא אומר לכם הרבה, הגיע הזמן שתתחילו לגלגל אותו על הלשון. אין שום מציאות בה תצליחו להישאר אדישים לערימות הכישרון ולקול החד פעמי של הזמרת היוצרת בת ה -28.

לא מעט יוצרים וגורמים בתעשייה כבר הבחינו בכישרון העולה וכך היא הוחתמה בלייבל "ארומה מיוזיק" כשהיא בת 24 בלבד אחרי שהמפיק האגדי פטריק סבג התאהב בקולה.

סינגל הביכורים שלה 'יש לי למה לחכות' לווה בקליפ מהפנט שצולם בפינלנד והיה אחד מעשרת השירים המושמעים ביותר בכאן ג' בשנת יציאתו. בעקבות הצלחתו יצאה ענבר לסיבוב הופעות ארצי כשהיא אוספת
אחריה מעריצים שבויים. גם ניר מימון המפיק בחסד עבד איתה על הסינגל הקודם "תרוץ לבד" והתאהב בקולה מהרגע הראשון שנחשף אליו.


את הסינגל ״לפעמים״ הלחינו מורן דוד וטל דקל למילים של תאיר סיבוני. בלדה מרגשת על השלמה עם מי שאנחנו, עם מה שמגיע לחיינו ועם ההבנה שבסוף כל צלקת יכולה להפוך לפנינה. אוריאל ווינברגר אמון על עיבוד והפקת השיר.


ענבר זיגדון פועלת בחמש השנים האחרונות בשיתוף פעולה עם היוצרת מורן דוד . השתיים, הוציאו סינגלים שכתבו והלחינו יחד , ולראשונה זיגדון רק בתפקיד המבצעת לשיר של מורן דוד ושני כותבים נוספים . ככ נגע בה וריגש אותה שהסיפור לא נכתב על ידה, אבל הוא כמו שלה. אפילו האיר אותה באופטימיות כשמישהו אחר כתב וחשב את המילים היפות.

ענבר: "חברה פעם אמרה לי שאני אמיצה, אולי אפילו הכי אמיצה שהיא פגשה. הופתעתי. בכנות, המילים שלה תפסו אותי לא מוכנה. כמובן ששמחתי לשמוע ממנה שזה מה שהיא חושבת עלי, אבל הסתקרנתי לדעת למה היא חושבת שאני אמיצה, כי אם לומר אמת, אני לא תפסתי את עצמי ככזאת עד לאותו רגע.
״כי את לא מפחדת להיפגע״ ענתה לי. חשבתי לעצמי (מחוייכת), אולי היא צודקת. אני מחליטה לתת פנים ללב שלי, גם אם זה אומר שלא אשמע את המענה המיוחל. אולי באמת אני אמיצה. אבל האמת, זה אומץ שכולם יכולים עליו. זה לא קשה כשמתרגלים להגיד מילים. בדיעבד, זה אפילו די מושלם. תנסו את זה. תשילו את העור שלכם והוא יגדל זוהר יותר. זה חי ובועט מדי בשביל שלא תנסו בעצמכם.
"


בפסטיבל הפסנתר 2017 ,כתב עליה עמוס אורן: "שירתה ענוגה וצלולה, מדויקת וחודרת, צבועה בתחינה, מסולסלת ופגיעה ומנוקדת במבטא אתני לא משויך או מזוהה. היא שרה כאילו היא עומדת להתפרק בכל רגע. מגישה את שיריה בטבעיות כובשת עם חיוך מתוק נסוך על פניה הנוהרות… באמת טהורה ונקייה ובהזדהות שכמותה לא ראיתי שנים. ענבר זיגדון היא הזמרת שבשבילה היה לי שווה הפסטיבל, זכרו את השם, את הקול לא תצליחו לשכוח וזכרו שצריך לראות אותה שרה".

מה אתם חושבים על הכתבה?

עוד חדשות

פופולרי

הירשמו לניוזלטר

פרגנו בלייק

תפריט נגישות

מועדון ישראלה

הצטרפו לאלפי האנשים שכבר נהנים!

הנחות על הופעות, מבצעים מיוחדים ועדכונים שוטפים על עולם המוסיקה

עדיין לא איתנו?

הצטרפו לאלפים שכבר רשומים ונהנים מהטבות והופעות במחירים מיוחדים לחברי ישראלה

הצטרפו עכשיו למועדון החברים שלנו