ההאזנה לפודקאסטים ולסטרימינג בישראל זינקה בשנה האחרונה לרמות שטרם הכרנו, אנשים מאזינים לתכני מוזיקה ופודקאסט בכל סיטואציה ובכל רגע של היום. זמינות התכנים לצד סיטואציות של ריחוק חברתי בתקופת הקורנה השפיעו באופן משמעותי על צריכת המדיה.
על פי דיווח של Spotify ישראל, בשנת 2020 למעלה מחצי מיליון מאזינים חדשים האזינו לפודקאסטים בפלטפורמה, צמיחה של כ148% ביחס ל2019. בנוסף, על פי דו"ח האינטרנט של בזק 2020 ניתן לראות צמיחה של 90% בהאזנה למוזיקה בסטרימינג.
"אודיותר" – רשת פודקאסטים חדשה מבית ADIO ו- "ארומה מיוזיק" מושקת בימים אלו בכל הפלטפורמות ובמגוון קטגוריות וכוללת טאלנטים מבוקשים בעולמות תוכן מגוונים ביניהם: מושיק גאלמין (עיצוב ולייף סטייל), האחיות ויטלזון (קומדיה, משפחה וקריירה), עדי מאירי (פשע ופלילים), עינב לנדאו (טיולים), ליאל אלי (דור Y ומשפיעינים), טום אביב (קולינריה), קרין ונמרוד אלדאה (גיימינג, קולנוע וסרטים) ואחרים נוספים.
הפודקאסטים יהיו בכל הפלטפורמות המובילות להאזנה: Spotify, Apple podcast, Google podcast תוך הרחבת קהלי המטרה לקהל הרחב ומיינסטרים במטרה להיות רשת משפיעה ודומיננית בשוק הישראלי.
בנוסף, תכני אודיותר יקודמו בכל הפלטפורמות הדיגיטליות לרבות YouTube והרשתות החברתיות. חלק מתכני אודיותר כגון הפודקאסט של משפיענית הרשת ליאל אלי יספקו גם חווית וידאו בנוסף לאודיו. המודל הכללי של אודיותר כולל תשדירי פרסומות אודיו וחסויות ופינות תוכן המשולבות בתוך התכנים המשודרים אשר ישווקו למותגים המובילים בישראל באמצעות חברת ADIO השותפה העסקית של Spotify ומובילה את הפרסום האודיו דיגיטלי בישראל.
את אודיותר מובילה עינב לנדאו ומפיקה ראשית ליאור ארליך, פיתוח התכנים על ידי דנה לוויט, אות אודיותר הופק על ידי עירד אשל.