השיר נושא את שם מותג המשקפיים החדש של אופטיקנה – קאטליה שעומר אדם משמש כפרזנטור הראשי שלו והקליפ מהווה חלק מקמפיין פרסום חדש שיעלה במקביל אליו, אותו צילמו בשבועות האחרונים בהפקה מורכבת על גדות ים המלח, בהשתתפות עשרות דוגמנים ודוגמניות.
הקליפ מדמה את הגעת תיבת נוח לחוף מבטחים, זאת לאחר המבול הגדול. מהתיבה יוצא ראשון עומר אדם כאשר אחריו יוצאים זוגות זוגות של אנשים, המציגים את העולם המגוון והצבעוני של קאטליה: זוגות גברים, זוגות נשים, זוגות של גבר ואשה, אנשים בגווני עור, מראה ומבנה גוף מגוונים. כל הזוגות לבושים בלוק אופנתי ומרהיב, השואב השראה מזוגות החיות שיצאו מתיבת נח. בין הזוגות גם אחיו של עומר אדם, הזמר גל אדם, הדוגמנית נועם בוהדנה וכן דוגמנים ודוגמניות נוספים דוגמת שחר חיון, טיה קרב ועוד.
על המילים והקונספט אחראיים זיו קורן, דני יעקובוביץ וליאור נויפלד ומי שהפיק את הטראק המלווה של הקמפיין, אותו שר עומר אדם, הוא ה DJ הבינלאומי סקאזי, אשר לוקח חלק בקמפיין עצמו.