הצעד המפתיע של סטטיק ובן אל תבורי

עם כניסתו לפעילות אינטנסיבית בזירה הבינלאומית, חתם ההרכב המוסיקאלי המצליח בישראל סטטיק ובן אל ב"זאביק דרור אסטרטגיה תקשורתית" לטפל במערך יחסי הציבור והתדמית שלו • זאביק דרור: "כבוד גדול וכיף אדיר לקבל לידינו את הטיפול בסטטיק ובן אל, ההרכב המוסיקאלי המצליח ביותר בישראל, מטרתנו המשותפת הנה לחשוף לציבור בישראל את ההצלחה הבינלאומית לה זוכה ההרכב ואת הבאזז המטורף שקורה סביבם בעולם" • כל הפרטים

שתפו:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב twitter
סטטיק ובן אל
צילום: SYBB באדיבות גאגא בוקינג

ההרכב המוסיקלי המצליח בישראל סטטיק ובן אל חתם ב"זאביק דרור אסטרטגיה תקשורתית" לניהול מערך יחסי הציבור והתדמית שלו.

לדברי זאביק דרור: "כבוד גדול וכיף אדיר לקבל לידינו את הטיפול בסטטיק ובן אל, ההרכב המוסיקאלי המצליח ביותר בישראל, בשיאה של עשייה ענפה במוסיקה ובטלוויזיה ובשלב מרגש בו הם מבצעים כניסה עוצמתית לזירת המוסיקה העולמית באמצעות קבוצת סבן ובניהול מוקפד של יואב גרוס ואורון כלפון ב"גאגא בוקינג". מטרתנו המשותפת הנה לחשוף לציבור בישראל את ההצלחה הבינלאומית לה זוכה ההרכב ואת הבאזז המטורף שקורה סביבם בעולם. במקביל נחזק את המיצוב שלהם כהרכב המוסיקאלי המוביל בישראל עם מנעד יכולות רחב, מקורי ועוצמתי".

אחרי שהוציאו את הלהיט הראשון שלהם "#דוביגל" ב-2015, אשר גרף עשרות מיליוני צפיות ביוטיוב, הפכו למכונת להיטים משומנת ולחלק בלתי נפרד מהפסקול הישראלי. שנה אחר שנה שהם קוטפים את פרס פריצת השנה, הרכב השנה, שיר השנה ואנשי השנה במוסיקה והיד עוד נטויה. ב-2018 הוחתמו ע"י איש העסקים חיים סבן על חוזה בינלאומי בחברת "סבן מיוזיק גרופ" והשיקו את הקריירה הבינלאומית שלהם עם השיר "Further Up" בשיתוף פיטבול (2020), הישג אסטרונומי בנוף התרבות הישראלי. ההרכב מספק חווית מופע בינלאומית, מהיחידות בסוגן בישראל.

ססטיק ובן אל מנוהלים באופן אישי על ידי גאגא בוקינג בבעלותם של אורון כלפון ויואב גרוס.

"גאגא בוקינג" הנה חברת ניהול, ייצוג ובוקינג הגדולה בישראל הנמצאת בבעלות אורון כלפון ויואב גרוס. החברה מייצגת בין השאר את האמנים: סטטיק ובן אל, מרגי, אגם, לינור אברג’יל, סטפן לה-גר, אנה זק, שלום אסייג, יובל סמו, חיים אתגר, קורין גדעון, ג'ורדי, אורי גלר, שלמה בראבא, חן מזרחי, דניאל אסייג, ניקי גולדשטיין ועוד..

"זאביק דרור אסטרטגיה תקשורתית" נוסד בשנת 2002 והנו משרד בוטיק ליחסי ציבור, תוכן ומשפיענים המחזיק בלמעלה מ- 50 לקוחות מתחומי הלייף סטייל, נדל"ן, אופנה, קמעונאות, טיפוח, תרבות, קולינריה ועוד. המשרד מתמחה בטיפול במותגי פרימיום מקומיים ובינלאומיים ומובל על ידי צוות צעיר של מקצוענים בתחומי התקשורת, משפיענים, דיגיטל, קריאייטיב, תוכן, אסטרטגיה והפקה. בין לקוחותיו המרכזיים נמצאים: קניוני עזריאלי, סופר-פארם, קבוצת רנואר, רשת weshoes, אתר האופנה one project,  קונצרן קוסמופארם (סנו), קונצרן ג'נרל מילס, קונצרן הנקל, ענקית האופנה הבריטית boohoo, קבוצת קפה קפה, רשת פיצה האט, שף שגב משה, שף רז רהב (OCD), רשת הקונדיטוריות של שף קונדיטור מיקי שמו, שף דיוויד פרנקל, יקב קסטל, חטיבת היוקרה של לוריאל עם המותגים YSL, ARMANI Lancôme, ,  קלאב מד, חברות התעופה אייר פראנס ו- KLM, האמנים משה פרץ ואגם בוחבוט, להקת הבלט הישראלי ועוד. כמו כן, מטפל המשרד בהתנדבות מלאה ובאהבה גדולה בעמותת MAKE A WISH המגשימה משאלות לילדים החולים במחלה מסכנת חיים.

מה אתם חושבים על הכתבה?

עוד חדשות

פופולרי

הירשמו לניוזלטר

פרגנו בלייק

מועדון חברי ישראלה

הצטרפו לאלפי האנשים שכבר נהנים. הנחות על הופעות ועדכונים שוטפים על עולם המוסיקה.

עדיין לא איתנו?

הצטרפו לאלפים שכבר רשומים ונהנים מהטבות והופעות במחירים מיוחדים לחברי ישראלה

הצטרפו עכשיו למועדון החברים שלנו